OFFROAD KLUB
STRÁŽOVICE

Bobův Samuraj - Španěl

Začátkem března začala přestavba Bobova Španěla na auto do terénu. Když jsem auto přivezl do dílny, zjistil jsem, že prakticky nebrzdí, takže se musely udělat kompletně nové přední a zadní brzdy. Pak teprve došlo na úpravy podvozku. Vpředu delší tlumiče, vzadu posunutí horních ok tlumičů níž a do osy vozu ( což si vyžádalo úpravu výfukového potrubí ) a samozřejmě nahamrování všech listových per. Nakonec nové pevnostní nárazníky a do předního nárazníku naviják.
Jak to vše probíhalo a nakonec dopadlo dokumentují následující fotky.


Renovovaná přední náprava Renovovaná přední náprava
Vyladění motoru odborníkem Vyladění motoru odborníkem
Úprava tažného zařízení Úprava tažného zařízení
Renovovaná zadní náprva Renovovaná zadní náprva
Zavěšení zadních tlumičů Zavěšení zadních tlumičů
Výroba rámu navijáku Výroba rámu navijáku
Hotový rám navijáku Hotový rám navijáku
Rám s navijákem Rám s navijákem
Přední ochranný plech Přední ochranný plech
Namontovaný ochranný plech Namontovaný ochranný plech
Ještě ochranný rám Ještě ochranný rám
Fešák ... Fešák ...
To jsem ani nečekal To jsem ani nečekal
Předek se povedl Předek se povedl
Ani vzadu se není za co stydět Ani vzadu se není za co stydět